Умови доставки та оплати
Способи доставки
- ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! В умовах воєнного стану працюємо не в повноцінному режимі, тому відправка можлива 3 рази на тиждень: понеділок, середа, п'ятниця. Дякуємо за розуміння. Просимо вибачення за незручності. Мінімальна сума замовлення для відправки Новою Поштою - 100грн
- ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! В умовах військового стану працюємо не в повноцінному режимі, тому самовивіз зі складу доступний 3 рази на тиждень: понеділок, середа, п'ятниця з 14:00 до 15:40. Дякуємо за розуміння. Просимо вибачення за незручності.
- Безкоштовно
Способи оплати
- 1. Післяплатою відправляються всі товари на суму вище 300грн. За великого обсягу замовлення ми залишаємо за собою право попросити внести суму передоплати у розмірі подвійної вартості доставки Новою поштою. 2. Відправка запчастин до обладнання можлива з "післяплатою", але за умови передсплати в сумі 100 грн. 3. За наявності негативного відгуку про покупця від інших продавців на PROM, про те, що клієнт не забирає товари відправлені післяплатою, обов'язкова мінімальна передоплата у розмірі 100-120грн, решту суми можна відправляти післяплатою. 4. При замовленні ОДЯГУ обов'язкова передплата подвійної вартості доставки обраним перевізником
- Передплата на рахунок ФОП Кузьменко Сергій Олександрович без ПДВ. Оплата лише після підтвердження замовлення.
- Будь ласка, обов'язково, повідомте час оплати за тел.0660420160, 0976742136, 0639151550, для того щоб ми могли якомога швидше відправити Ваше замовлення.
- Якщо ви не забираєте товар з будь-якої іншої причини, окрім браку, ВИ ОПЛАЧУЄТЕ ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ В ОБИДВА БОКИ. Не відправляємо товар післяплатою, при сумі замовлення менше 300грн. При великому обсязі замовлення ми залишаємо за собою право попросити внести суму передоплати в розмірі подвійної вартості доставки Новою поштою. Так само післяплатою не відправляємо без передоплати, якщо у покупця є негативний відгук.
Гарантія:
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Якщо термін гарантії не зазначено в описі товару - він становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або продавця. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на нашому сайті або посібником з експлуатації).
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного терміну, зазначеного в цьому гарантійному талоні, за умови його збереження протягом усього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі здійснення безкоштовного ремонту або, у разі неможливості ремонту, заміна товару на такий самий новий чи аналогічний. Сервісне обслуговування провадиться за адресою: м. Київ, Лісовий проспект, 14. Обмін чи повернення товару провадиться у відповідності з правилами, описаними у розділі "повернення та обмін".
Детальну інформацію про гарантійне обслуговування Ви можете знайти за адресою, яка знаходиться на сторінці з описом товару на сайті https://mobitehnika.com.ua/
Перед відправкою товарів на гарантійний ремонт обов'язково погодити повернення телефонами:
+380509722535
+380977444567
або створити запит на нашу електронну скриньку:
kuzmsergey@gmail.com
У разі виходу з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування!
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Якщо термін гарантії не зазначено в описі товару - він становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або продавця. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на нашому сайті або посібником з експлуатації).
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного терміну, зазначеного в цьому гарантійному талоні, за умови його збереження протягом усього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі здійснення безкоштовного ремонту або, у разі неможливості ремонту, заміна товару на такий самий новий чи аналогічний. Сервісне обслуговування провадиться за адресою: м. Київ, Лісовий проспект, 14. Обмін чи повернення товару провадиться у відповідності з правилами, описаними у розділі "повернення та обмін".
Детальну інформацію про гарантійне обслуговування Ви можете знайти за адресою, яка знаходиться на сторінці з описом товару на сайті https://mobitehnika.com.ua/
Перед відправкою товарів на гарантійний ремонт обов'язково погодити повернення телефонами:
+380509722535
+380977444567
або створити запит на нашу електронну скриньку:
kuzmsergey@gmail.com
У разі виходу з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування!