Продавець Інтернет-магазин "Мобітехніка" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
993 відгуків
+380 (63) 660-85-00
+380 (50) 660-85-00
+380 (50) 972-25-35
+380 (99) 277-46-57
Інтернет-магазин "Мобітехніка"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗВЕРТАЄМО УВАГУ! В умовах воєнного стану працюємо не в повноцінному режимі, тому відправка можлива 3 рази на тиждень: понеділок, середа, п'ятниця. Дякуємо за розуміння. Просимо вибачення за незручності.
  • СамовивізЗВЕРТАЄМО УВАГУ! В умовах військового стану працюємо не в повноцінному режимі, тому самовивіз зі складу доступний 3 рази на тиждень: понеділок, середа, п'ятниця з 14:30 до 16:00. Дякуємо за розуміння. Просимо вибачення за незручності.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Готівкою
  • Передоплата на рахунок ФОП, відправка Новою поштою. ЧЕКАЮ НА ДЗВІНОК. У мене залишилися питання
  • Передплата, доставка Нова почта.НЕ ДЗВОНИТИ. Мені потрібно те що я вибрав, чекаю смс з реквізитамиБудь ласка, обов'язково, повідомте час оплати за тел.0660420160, 0976742136, 0639151550, для того щоб ми могли якомога швидше відправити Ваше замовлення.
  • Наложений платіж Новою поштою (ГАРАНТУЮ ОПЛАТУ ДОСТАВКИ)Якщо ви не забираєте товар з будь-якої іншої причини, окрім браку ВИ ОПЛАЧУЄТЕ ДОСТАВКИ В ОБИДВІ СТОРОНИ. Не відправляємо товар післяплатою, при сумі замовлення менше 300грн. При великому обсязі замовлення ми залишаємо за собою право попросити внести суму передоплати в розмірі подвійної вартості доставки Новою поштою. Так само післяплатою не відправляємо без передоплати, якщо у покупця є негативний відгук.
  • Оплата за реквізитамиБезготівковий розрахунок, без ПДВ, на рахунок ФОП
  • ПісляплатаНе отправляем товар наложенным платежом, при сумме заказа меннее 300грн. При большом объеме заказа мы оставляем за собой право попросить внести сумму предоплаты в размере двойной стоимости доставки Новой почтой. Так же наложенным платежом не отправляем без предоплаты, если у покупателя есть негативный отзыв.

Гарантія:

На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Якщо термін гарантії не зазначено в описі товару, термін гарантії на цей товар становить 14 днів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на нашому сайті або посібником з експлуатації).
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного терміну, зазначеного в цьому гарантійному талоні, за умови його збереження протягом усього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі здійснення безкоштовного ремонту чи заміни товару, у разі неможливості ремонту. Сервісне обслуговування провадиться за адресою: м. Київ, Лісовий проспект 14. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів. Обмін чи повернення товару провадиться протягом 14 днів. У разі повернення товару за допомогою перевізників оплата доставки здійснюється за рахунок покупця.
Будь ласка, зверніть увагу, обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання.
При обміні чи поверненні товару обов'язково має бути збережено:
- Розрахунковий документ;
- товарний вигляд, споживчі характеристики;
- цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;
- пломби, ярлики, захисні плівки;
- Заводське маркування.
Якщо товар вийшов з ладу, або має суттєві недоліки в роботі, обмін такого товару або повернення коштів відбувається за наявності укладання нашого центру серви.
Детальну інформацію про гарантійне обслуговування Ви можете знайти за адресою, яка знаходиться на сторінці з описом товару на сайті https://mobitehnika.com.ua/
Перед відправкою товарів на гарантійний ремонт обов'язково погодити повернення телефонами:
+380509722535
+380977444567
+380938716116
або створити запит на нашу електронну скриньку:
kuzmsergey@gmail.com
У разі виходу з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування!
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! В умовах воєнного стану працюємо не в повноцінному режимі, тому відправка можлива 3 рази на тиждень: Понеділок, середа, п'ятниця. Самовивіз зі складу доступний в ці ж дні з 14:30 до 16:00. Дякуємо за розуміння. Просимо вибачення за незручності.

Мінімальна сума замовлення для відправки Новою Поштою - 100грн
Післяплатою відправляються всі товари на суму вище 300грн. За великого обсягу замовлення ми залишаємо за собою право попросити внести суму передоплати у розмірі подвійної вартості доставки Новою поштою.

За наявності негативного відгуку про покупця від інших продавців на PROM, про те, що клієнт не забирає товари відправлені післяплатою, обов'язкова мінімальна передоплата у розмірі 100-120грн, решту суми можна відправляти післяплатою.

Якщо сума замовлення до 300 грн - вноситься повна або часткова оплата будь-якої суми, але не менше вартості доставки та повернення обраним перевізником.

При замовленні велосипедних камер та покришок обов'язкова передоплата

При замовленні ОДЯГУ  обов'язкова передплата подвійної вартості доставки обраним перевізником

При замовленні пітта-масок NeoStripe в кількості 5шт і більше можливий післяплата, якщо в замовленні менше 5шт тільки передоплата

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner